Wednesday, September 26, 2007

Time Magazine's (Suicidal) Man of the Year

Read this article from Fox News refuting Time Magazine's claim that Servant of God Pope John Paul II refused to have a feeding tube inserted, claim made by an Italian based on what she saw on television. The link is as follows:

http://www.foxnews.com/story/0,2933,297975,00.html

2 comments:

Padre Giovanni said...

thanks for getting the REAL story out

You guys are doing a WONDERFUL job

Ciao for now

Father Trigilio

(alias, the Black Biretta)

Andrew said...

Shame on these fellows for trying to sully Pope John Paul II's good name and make him out as a hypocrite.